ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΔΟΑΕ: Χτυπήθηκε το εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας στην Μπουσέχρ στο Ιράν

Ημερομηνία:

Κοινοποίηση:

Ο χώρος όπου βρίσκεται ο πυρηνικός ηλεκτροπαραγωγικός σταθμός στην Μπουσέχρ, στο νότιο Ιράν, χτυπήθηκε χθες Τρίτη από «βλήμα», χωρίς να προκληθεί ζημιά στην εγκατάσταση ούτε τραυματισμός κάποιου μέλους του προσωπικού, επιβεβαίωσε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα ο Διεθνής Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ), επικαλούμενος την ενημέρωσή του από την ιρανική αρμόδια αρχή.

Η υπηρεσία του ΟΗΕ, με έδρα τη Βιέννη, στην Αυστρία, «ενημερώθηκε από το Ιράν ότι βλήμα έπληξε τις εγκαταστάσεις του πυρηνικού ηλεκτροπαραγωγικού εργοστασίου στην Μπουσέχρ το βράδυ της Τρίτης. Δεν αναφέρθηκαν ζημιές στο εργοστάσιο ούτε τραυματισμοί του προσωπικού», ανέφερε μέσω X.

Ο γενικός διευθυντής του ΔΟΑΕ, ο Ραφαέλ Γκρόσι, επαναλαμβάνει την έκκλησή του για τη μέγιστη αυτοσυγκράτηση κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης για να αποφευχθεί ο κίνδυνος πυρηνικού ατυχήματος», πρόσθεσε.

Το εργοστάσιο στην Μπουσέχρ, το μόνο που λειτουργεί στο Ιράν, έχει δυνατότητα παραγωγής 1.000 μεγαβάτ, ποσότητας που δεν καλύπτει παρά μικρό κλάσμα των ενεργειακών αναγκών της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Η Rosatom καταδικάζει το πλήγμα στο εργοστάσιο στην Μπουσέχρ 

Η Rosatom, η κρατική επιχείρηση πυρηνικής ενέργειας της Ρωσίας, καταδίκασε το πλήγμα χθες Τρίτη στις εγκαταστάσεις του πυρηνικού ηλεκτροπαραγωγικού εργοστασίου στην Μπουσέχρ, στο νότιο Ιράν, καλώντας να υπάρξει αποκλιμάκωση στον τομέα αυτόν.

«Καταδικάζουμε κατηγορηματικά αυτό που έγινε και καλούμε όλα τα μέρη στη σύγκρουση να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια αποκλιμάκωσης της κατάστασης γύρω από τον πυρηνικό ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό της Μπουσέχρ», ανέφερε ο Αλεξέι Λιχάτσεφ, επικεφαλής της Rosatom, σύμφωνα με δελτίο Τύπου της επιχείρησης.

Κατά την ίδια πηγή, το πλήγμα έγινε πλάι σε κτίριο της μετεωρολογικής υπηρεσίας στον τομέα όπου βρίσκεται το εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας της Μπουσέχρ, «κοντά» σε μονάδα παραγωγής.

Σύμφωνα με τη Rosatom, το επίπεδο ραδιενέργειας στην περιοχή της μονάδας –την οποία είχε αρχίσει να κατασκευάζει γερμανική κοινοπραξία τα χρόνια του 1970 αλλά δεν ολοκλήρωσε η ρωσική εταιρεία παρά το 2009– είναι φυσιολογικό και δεν υπήρξαν τραυματισμοί στην εγκατάσταση.

ΑΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα νοικοκυριά «κόβουν» το κρέας λόγω ακρίβειας!

Σημαντική μείωση στην κατανάλωση κρέατος καταγράφεται στην Ελλάδα, καθώς ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά περιορίζουν τις αγορές τους λόγω...

Οι αλλαγές που φέρνει το νέο Σύμφωνο Μετανάστευσης στην Ελλάδα

Mια σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν τις επιστροφές παράτυπων μεταναστών, τη διαδικασία ασύλου, τον έλεγχο στα εξωτερικά σύνορα...

Κύκλωμα σε πολεοδομίες: Στην φυλακή και οι έξι κατηγορούμενοι μετά τις απολογίες τους

Στην φυλακή οδηγούνται μετά τις απολογίες τους στην Ανακρίτρια Διαφθοράς και οι έξι κατηγορούμενοι στην υπόθεση της εγκληματικής...

Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανέστρεψαν τη γήρανση του εγκεφάλου με ένα απλό ρινικό σπρέι

Μια πρωτοποριακή έρευνα από το Πανεπιστήμιο Texas A&M στις ΗΠΑ δημιουργεί νέες ελπίδες για την αντιμετώπιση της γνωστικής...