ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Τέλη του 2026 με αρχές του 2027 θα δοθεί στην κυκλοφορία ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής

Ημερομηνία:

Κοινοποίηση:

Τέλη του 2026 με αρχές του 2027 θα δοθεί στην κυκλοφορία ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής που θα συνδέει όλες τις παραθαλάσσιες περιοχές από την Ελευσίνα μέχρι τη Νέα Πέραμο και τα Μέγαρα με το υφιστάμενο δίκτυο του προαστιακού την Αθήνα και το Αεροδρόμιο.

Το δίκτυο περιλαμβάνει οκτώ σταθμούς στάσεις: ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπροπύργου, Βαμβακιάς, Ελευσίνας, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργου, Νέας Περάμου και Σταθμό Μεγάρων.

Ουσιαστικά πρόκειται για την αναβάθμιση του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα το Τμήμα Άνω Λιόσια – Νέος Σ.Σ. Μεγάρων – Π.Σ. Μεγάρων, με ανάδοχο τη εταιρεία ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (RRF) και θα συνδέει τη Δυτική Αττική με την Αθήνα, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τον Πειραιά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το έργο αφορά στην κατασκευή νέου κλάδου προαστιακού σιδηρόδρομου από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα, εντός του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής προς Πελοπόννησο.

Συνοπτικά, το αντικείμενο του έργου αφορά την κατασκευή μονής γραμμής μήκους 36 χλμ. στα δυτικά της Αθήνας, από τα Άνω Λιόσια μέχρι τον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Μεγάρων, πάνω στον άξονα της παλαιάς μετρικής γραμμής των ΣΠΑΠ, εξυπηρετώντας τις πυκνοκατοικημένες περιοχές Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Νερακίου, Νέας Περάμου και Μεγάρων.

Ειδικότερα, το έργο αφορά στην ανακαίνιση της επιδομής της Σιδηροδρομικής Γραμμής με νέα υλικά και πιστοποίησή της στις αρχές Διαλειτουργικότητας και περιλαμβάνει εγκατάσταση συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25kV, εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης με ETCS L1 με όλα τα πληροφοριακά συστήματα σταθμών, συστήματα τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεις στους σταθμούς Το τελικό έργο θα διασυνδέεται με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) στον σιδηροδρομικό σταθμό των Άνω Λιοσίων.

Στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνεται και ο κλάδος γραμμής προς τον παλαιό σταθμό Μεγάρων, η κατασκευή του οποίου αποτελεί δικαίωμα προαίρεσης που ενεργοποιείται με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για το εν λόγω τμήμα.

Σύμφωνα με κορυφαίους παράγοντες του ΟΣΕ ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής όχι μόνο θα εξυπηρετεί περιοχές με πληθυσμό που απασχολείται σε βιομηχανίες της ευρύτερης περιοχής, αλλά κατά μήκος του οργανώνεται αυτή τη στιγμή ένας μεγάλος αριθμός logistics centers τα οποία θα εξυπηρετηθούν από το τρένο, ενώ παράλληλα θα μειωθεί ο φόρτος των βαρέων οχημάτων που κυκλοφορούν στον άξονα ΠΑΘΕ».

Σημειώνεται ότι ένα εμπορευματικό τρένο ισούται με την κυκλοφορία 15 – 20 βαρέων οχημάτων στους οδικούς αξονες.

ΑΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ζάκυνθος: Συγκλονίζει ο θάνατος του 2χρονου από επίθεση πιτ μπουλ

Οι γονείς του 2χρονου παιδιού που έχασε τη ζωή του έπειτα από άγρια επίθεση πίτμπουλ μέσα στο σπίτι...

Τα δημητριακά η πιο μολυσμένη τροφή με «παντοτινά χημικά»! – Τι έδειξε νέα μελέτη

Τα δημητριακά αναδεικνύονται ως η πιο επιβαρυμένη κατηγορία τροφίμων με «παντοτινά χημικά», σύμφωνα με νέα ευρωπαϊκή μελέτη που εντόπισε υψηλές...

Μοσχαράκι κοκκινιστό με πουρέ πατάτας

Υλικά Για το μοσχαράκι 1 κιλό μοσχάρι (ελιά ή σπάλα) κομμένο σε κύβους 2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα 2 καρότα σε...

Ο Ρ.Τ.Ερντογάν προέτρεψε τον Ν.Μαδούρο να συνεχίσει τον διάλογο με τις ΗΠΑ

Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρότρυνε χθες Σάββατο, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξής τους, τον ομόλογό...